osobno

Zaštita potrošača

Potrošačko kreditiranje, režijski i slični troškovi, telekomunikacijske usluge, prehrambeni prozvodi i ugostiteljstvo, postupci i mjere zaštite potrošača

Vaše pitanje

800 znakova preostalo

PRIVATNOST: Sva pitanja se postavljaju anonimno

Upute za upit

  • Objasnite svoje pitanje unošenjem ključnih okolnosti koje objašnjavaju situaciju u kojoj se nalazite. Nije potrebno unositi sve detalje slučaja, jer naknadno možete davati pojašnjenja i postavljati dopunska pitanja. Prije postavljanja upita unesite lokaciju ili mjesto na koje se upit odnosi.
  • Ako želite informaciju o okvirnom vremenu rješavanja ili pak imate hitan problem, označite za to predviđena polja.
  • Uredan i dopušten upit biti će proslijeđen registriranim odvjetnicima. Na Vašu e-mail adresu stići će obavijest o primljenim odgovorima.
  • Ako više ne želite primati odgovore na Vaš upit, pritisnite opciju „prihvati“ nakon čega Vaš upit više neće biti aktivan.

NAPOMENA: Odgovori odvjetnika ne smatraju se odvjetničkim uslugama i nisu naplatni. Zaprimanjem odvjetničkih odgovora ili uspostavom komunikacije putem e-odvjetnik.hr ne uspostavlja se odnos klijenta i odvjetnika, te se sva komunikacija smatra informativnom i neobvezujućom. Ako doista trebate angažman odvjetnika, predlažemo da to učinite u neposrednom dogovoru sa pojedinim odvjetnikom.

Osobno

Poslovno